ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
 
Α. Σκοπός του διαγωνισμού
O διαγωνισμός έχει ως σκοπό:
  • την προώθηση των αρχών, της κουλτούρας και των μηνυμάτων του ανταγωνισμού με σύγχρονα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας, που διευκολύνουν την ευαισθητοποίηση της νέας γενιάς των Ελλήνων,
  • τον σχεδιασμό νέας επικοινωνιακής στρατηγικής με στόχο την ευρεία αναγνωρισιμότητα του θεσμού της Επιτροπής Ανταγωνισμού, προς όφελος της αποστολής της, της υγιούς επιχειρηματικότητας και του κοινωνικού συνόλου,
  • την παροχή κινήτρων και ευκαιριών για καλλιτεχνική καταξίωση σε νέους δημιουργούς και καλλιτέχνες της χώρας, προκειμένου να αναπτύξουν το ταλέντο και τη δημιουργικότητά τους αφήνοντας ταυτόχρονα το αποτύπωμά τους στο σχεδιασμό της νέας επικοινωνιακής στρατηγικής της Επιτροπής Ανταγωνισμού
 
Β. Αντικείμενο του διαγωνισμού
Δημιουργία Φιγούρας και Διαφημιστικού Βίντεο
 
Γ. Τεχνικές Προδιαγραφές
1. Φιγούρα– Μορφή και χρήση
  • Η Φιγούρα θα πρέπει είναι ένα συμβολικό αντικείμενο που αποτυπώνει τη φυσιογνωμία και τις αρχές του υγιούς ανταγωνισμού, ενώ παράλληλα συμβολίζει μία δημόσια αρχή σύγχρονη και οικεία, που προσεγγίζει με αμεσότητα τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές και μιλάει στη γλώσσα τους.
  • Θα χρησιμοποιηθεί σε ηλεκτρονικές εκδόσεις, ιστοσελίδες και εφαρμογές, σε εκδηλώσεις προώθησης της πολιτικής ανταγωνισμού και άλλες δράσεις της Επιτροπής. Θα χρησιμοποιηθεί επίσης για τη δημιουργία κόμικς, infographics και διαφημιστικών καταχωρίσεων που θα προωθούν τις αρχές του υγιούς ανταγωνισμού.
  • Η υποψήφια Φιγούρα θα πρέπει να είναι πρωτότυπη, ευδιάκριτη, λιτή, κατάλληλη για την σκοπούμενη χρήση, θετική, να μην καταπατά πνευματικά δικαιώματα τρίτων, ούτε να έχει προσβλητικό ύφος, να διακρίνεται για την καλλιτεχνική, σχεδιαστική και τεχνική της αρτιότητα.
  • Η υποψήφια Φιγούρα θα πρέπει να μπορεί να τοποθετηθεί οπουδήποτε, σε σκούρο ή ανοιχτό φόντο και να γίνεται άμεσα κατανοητό. Η Φιγούρα θα πρέπει να είναι ευδιάκριτη, τόσο στην έγχρωμη όσο και στην ασπρόμαυρη εκδοχή της. Θα πρέπει να παραμένει χρωματικά αναλλοίωτη ανεξάρτητα από την εφαρμογή στην οποία θα χρησιμοποιηθεί. Το πρωτότυπο σχέδιο πρέπει να σχεδιαστεί σε μορφή vector-eps  (διανυσματικό) και όχι σε μορφή εικόνας PSD, TIFF ή JPEG.
  • Η Φιγούρα δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 4 χρώματα PANTONE ή τα 4 χρώματα της τετραχρωμίας. Πρέπει να χρησιμοποιείται σε γραμμική μαυρόασπρη και έγχρωμη (CMYK ή PANONE) εκτύπωση, καθώς και σε διαστάσεις από 1,5εκ. μέχρι και 100εκ., χωρίς να αλλοιώνεται και να παραμένει ευδιάκριτη. Στην περίπτωση μοναδικών χρωμάτων, θα περιγράφονται με ακρίβεια τα χρώματα που έχουν χρησιμοποιηθεί τόσο σε χρωματική εκδοχή Pantone όσο και σε χρωματική εκδοχή τετραχρωμίας (CMYK).
  • Θα αναζητηθεί η καλύτερη πρόταση, από λειτουργική, αισθητική και τεχνική άποψη, ως προς την επικοινωνιακή αποτελεσματικότητα, την περιεκτικότητα και αμεσότητα του συμβόλου, καθώς και τα στοιχεία πρωτοτυπίας που αποτυπώνει.
3. Βίντεο/μήνυμα – Μορφή και χρήση
  • Το βίντεο/μήνυμα θα προβάλλει το θετικό μήνυμα και την αξία του υγιούς ανταγωνισμού, τόσο προς όφελος της υγιούς επιχειρηματικότητας και της οικονομικής ανάπτυξης, όσο και προς όφελος των καταναλωτών και της κοινωνικής ευημερίας.
  • Το υποψήφιο βίντεο/μήνυμα θα πρέπει να είναι πρωτότυπο, κατάλληλο για την σκοπούμενη χρήση, θετικό, να μην καταπατά πνευματικά δικαιώματα τρίτων, ούτε να έχει προσβλητικό ύφος, να διακρίνεται για την καλλιτεχνική, σχεδιαστική και τεχνική του αρτιότητα.
  • To βίντεο που θα επιλεγεί θα προβάλλεται στην ιστοσελίδα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Επιτροπής Ανταγωνισμού, καθώς και ως τηλεοπτικό σποτ στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.
  • Το υποψήφιο βίντεο θα πρέπει να διαθέτει πρωτότυπο περιεχόμενο, αποτελούμενο από εικόνα και ήχο. Ο δημιουργός να διαθέτει όλες τις άδειες χρήσης (model releases, music licenses κ.α.) για αναπαραγωγή σε κάθε μέσο και χωρίς κανέναν χωρικό ή χρονικό περιορισμό.
  • Τεχνικές προδιαγραφές βίντεο:
    • Διάρκεια του βίντεο ως 5 λεπτά
    • Ανάλυση: FULLHD, 1080p - 1920x1080 pixels
    • Τυχόν διάλογοι, σπικάζ και τίτλοι είναι προτιμότερο να είναι ή να μπορούν να μεταφραστούν στα Ελληνικά εφόσον απαιτηθεί
    • Τεχνοτροπία: Οποιαδήποτε (π.χ. Narrative, Κινούμενα σχέδια κλπ)
    • Ποιότητα πρωτότυπου (master):
      • Prores 422HQ.
      • Frame rate: 25
      • Chroma subsampling: 4:2:2
      • Bit depth: 10
      • Audio format: PCM
      • Audio bitrate: >2000 Kbps
      • Audio channels: 2 (Front L R)
      • Audio bit depth: 24bits
    • Ποιότητα αντιγράφου:
      • H.264
      • Frame rate: 25
      • Chroma subsampling: 4:2:0
      • Bit depth: 8
      • Audio format: AAC
      • Audio bitrate: 320 Kbps
      • Audio channels: 2 (Front L R)
      • Audio sampling rate: 48.0 KHz

    • Θα αναζητηθεί η καλύτερη πρόταση, από λειτουργική, αισθητική και τεχνική άποψη, ως προς την επικοινωνιακή αποτελεσματικότητα, την περιεκτικότητα και αμεσότητα του συμβόλου, καθώς και τα στοιχεία πρωτοτυπίας που αποτυπώνει.

     

    Δ. Δικαίωμα Συμμετοχής

    • Ο διαγωνισμός είναι ανοικτός για όλους (φυσικά ή νομικά πρόσωπα).
    • Οι συμμετοχές μπορούν να είναι ατομικές ή ομαδικές.
    • Δεν μπορούν να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό τα μέλη της Επιτροπής Αξιολόγησης, το προσωπικό και τα μέλη της Επιτροπής Ανταγωνισμού ή πρόσωπα που συνδέονται επαγγελματικά ή με συγγένεια πρώτου και δεύτερου βαθμού με τα πρόσωπα αυτά.

     

    Ε. Όροι υποβολής

    • Η διαδικασία υποβολής και αξιολόγησης των έργων θα είναι πλήρως ηλεκτρονική, για λόγους μείωσης δαπανών και ελαχιστοποίησης των αρνητικών επιπτώσεων στο περιβάλλον.
    • Στην περίπτωση συμμετοχής νομικών προσώπων, η ηλεκτρονική υποβολή θα γίνει από τον νόμιμο εκπρόσωπο.
    • Μετά την επιτυχή συμπλήρωση της φόρμας συμμετοχής, όλοι οι ενδιαφερόμενοι θα λάβουν στο email που έχουν δηλώσει έναν 8ψήφιο Μοναδικό Αριθμό Συμμετοχής.
    • Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να αποστείλει την συμμετοχή του μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής φόρμας αποστολής από την ιστοσελίδα του διαγωνισμού http://contest.epant.gr, ως ακολούθως:

     

    1. ΦΙΓΟΥΡΑ

    Η Φιγούρα θα πρέπει να αποσταλεί ηλεκτρονικά σε αρχείο τύπου .zip μέσω της σχετικής ηλεκτρονικής φόρμας. Το συμπιεσμένο αρχείο θα περιλαμβάνει τα παρακάτω αρχεία:

    • Διανυσματικό αρχείο (.eps)
    • Μαυρόασπρη διανυσματική μορφή (.eps)
    • Μαυρόασπρη αρνητική διανυσματική μορφή (.eps)
    • Διανυσματικό σε Pantone εκδοχή (.eps)
    • Διανυσματικό σε CMYK εκδοχή (.eps)
    • Jpeg RGB, 300dpi 
    • Jpeg Μαυρόασπρο, 300dpi
    • PDF αρχείο με τη μασκότ σε διάσταση 1,5 και 15εκ, 
    • PDF αρχείο με την ταυτότητα του έργου: Τίτλος, Σύντομη περιγραφή και Στοιχεία Δημιουργού/ων και κατόχου/χων των πνευματικών δικαιωμάτων επί του έργου. 

     

     

    2. ΒΙΝΤΕΟ

    Το βίντεο θα πρέπει να αποσταλεί ηλεκτρονικά με την παρακάτω διαδικασία:

    α) Συμπληρώνετε την σχετική ηλεκτρονική φόρμα συμμετοχής του διαγωνισμού όπως και στις περιπτώσεις 1 και 2, χωρίς όμως την αποστολή αρχείων.

    β) Λαμβάνετε από το σύστημα στον λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχετε δηλώσει κατά την συμπλήρωση της φόρμας αποδεικτικό συμμετοχής μαζί με έναν 8ψήφιο Μοναδικό Αριθμό Συμμετοχής, της μορφής ΧΧΧΧΧΧΧΧ

    γ) Μετονομάζετε το αρχείο του αντιγράφου Η.264 του βίντεο με τον Μοναδικό Αριθμό Συμμετοχής (π.χ ΧΧΧΧΧΧΧΧ.mp4) και το στέλνετε μέσω ηλεκτρονικής υπηρεσίας αποστολής μεγάλων αρχείων (π.χ. wetransfer), μαζί με ένα συνοδευτικό pdf αρχείο - με ίδιο όνομα με το βίντεο - της μορφής ΧΧΧΧΧΧΧΧ.pdf, όπου στο pdf θα περιγράφετε την ταυτότητα του έργου (Τίτλος, Σύντομη περιγραφή και Στοιχεία Δημιουργού/ων και κατόχου/χων των πνευματικών δικαιωμάτων επί του έργου) στο email του διαγωνισμού Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με τα στοιχεία σας και το email που δηλώσατε κατά την συμμετοχή σας στον διαγωνισμό.

    δ) Σε περίπτωση βράβευσης θα απαιτηθεί το πρωτότυπο βίντεο (master) με τις προδιαγραφές όπως αυτές περιγράφηκαν πιο πάνω.

     

    Η επιτροπή διοργάνωσης του διαγωνισμού, αφού λάβει τις ηλεκτρονικές συμμετοχές, τις αρχειοθετεί ηλεκτρονικά αντιστοιχώντας σε κάθε Μοναδικό Αριθμό Συμμετοχής και έναν Αριθμό Πρωτοκόλλου της Επιτροπής Ανταγωνισμού ώστε να εξασφαλιστεί πλήρως η ανωνυμία των δημιουργών κατά την διαδικασία αξιολόγησης.

    Κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να αποστείλει μία (1) μόνο πρόταση για κάθε ένα εκ των δύο αντικειμένων του διαγωνισμού.

    Δεν θα γίνουν δεκτές προτάσεις που έχουν άσεμνο ή προσβλητικό περιεχόμενο, έχουν σταλθεί μετά το πέρας του Διαγωνισμού και δεν πληρούν τις προδιαγραφές.

    ΠΡΟΣΟΧΗ - ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΣΧΕΔΙΩΝ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ PDF ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΣΤΑΛΟΥΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΩΝ ΒΙΝΤΕΟ ΔΕΝ ΘΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟ PDF ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ - ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ, ΤΩΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟ, ΑΥΤΟ ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ

 
ΣΤ. Ημερομηνίες διαγωνισμού
  • Ως ημερομηνία έναρξης του διαγωνισμού ορίζεται η Δευτέρα, 20 Ιουλίου 2020 και ώρα 12.00 (ώρα λήψης από την Υπηρεσία του ηλεκτρονικού μηνύματος).
  • Ως καταληκτική ημερομηνία για την συμμετοχή στον διαγωνισμό ορίζεται η Δευτέρα, 26 Ιουλίου 2021 και ώρα 17.00 (ώρα λήψης από την Υπηρεσία του ηλεκτρονικού μηνύματος).
 
Ζ. Διαδικασία επιλογής, κριτήρια
  • Η διαδικασία επιλογής θα πραγματοποιηθεί από εννεαμελή Επιτροπή Αξιολόγησης που συστήνεται για το σκοπό αυτό από την Επιτροπή Ανταγωνισμού και απαρτίζεται από μέλη της Επιτροπής Ανταγωνισμού, ως εκπροσώπους της διοργανώτριας Αρχής και  προσωπικότητες αναγνωρισμένου κύρους των εικαστικών τεχνών και της επικοινωνίας.
  • Σε πρώτη φάση η επιτροπή διοργάνωσης του διαγωνισμού θα εξετάσει την πλήρωση των ελάχιστων απαιτήσεων/προδιαγραφών που αναφέρθηκαν ανωτέρω υπό Β, Γ και Δ από τις υποβληθείσες προτάσεις και θα προωθήσει τις συμμετοχές που πληρούν τα ελάχιστα αυτά κριτήρια στην Επιτροπή Αξιολόγησης
  • Σε δεύτερη φάση η Επιτροπή Αξιολόγησης θα αξιολογήσει τις υποβληθείσες προτάσεις με βάση τα παρακάτω κριτήρια επιλογής:
    • Η συνάφεια του μηνύματος του δημιουργικού έργου με το κεντρικό μήνυμα (40%),
    • Η απλότητα και η επικοινωνιακή αποτελεσματικότητα του έργου (40%),
    • Η πρωτοτυπία του έργου (20%),
  • Οι 10 καλύτερες προτάσεις (staff pick), κατά ειδικότερο αντικείμενο, που θα επιλέξει η Επιτροπή Αξιολόγησης θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του διαγωνισμού και θα εκτίθενται στον χώρο που θα πραγματοποιηθεί η τελετή βράβευσης.
 
Η. Βραβεία, δημόσια έκθεση και βράβευση
  • Στο Διαγωνισμό θα απονεμηθούν δύο (2) βραβεία με μορφή εξοπλισμού πληροφορικής, ένα (1) για κάθε ειδικότερο αντικείμενο του διαγωνισμού, ως ακολούθως:
  • Το βραβείο για τη νικητήρια φιγούρα είναι ένα επαγγελματικό τάμπλετ με τα παρακάτω τεχνικά χαρακτηριστικά:
    • iPAD pro 12.9 Wifi + Cellular
    • Μοντέλο 2020 Space Grey 4th Generation
    • Οθόνη 12.9'' με 1 TB SSD
    • Γραφίδα Pencil 2nd gen και πληκτρολόγιο/θήκη Magic Keyboard for iPAD pro 12.9
  • Το βραβείο για το νικητήριο βίντεο/μήνυμα είναι ένας επαγγελματικός φορητός υπολογιστής (laptop) με τα παρακάτω τεχνικά χαρακτηριστικά:
    • Macbook Pro 16
    • Μοντέλο 2020 Space Grey
    • Οθόνη 16'' Retina με 1 TB SSD
    • CPU i9 2.3 Ghz με 16 GB RAM
    • GPU Radeon Pro 5500M
  • Με την απονομή του βραβείου για κάθε έργο, τα πνευματικά δικαιώματα (copyright) του αντίστοιχου νικητήριου έργου μεταφέρονται αυτόματα, ως πνευματική ιδιοκτησία της Επιτροπής Ανταγωνισμού.
  • Η βράβευση των νικητών θα γίνει σε ειδική τελετή, σε χρόνο και τόπο που θα ανακοινωθεί, δεδομένων των περιστάσεων και της εξέλιξης της πανδημίας Covid-19, ενώ θα λάβει χώρα στον ίδιο χώρο και δημόσια έκθεση των νικητήριων έργων και των έργων που διακρίθηκαν ως staff pick από την Επιτροπή Αξιολόγησης
  • Στις βραβευθείσες και διακριθείσες συμμετοχές θα αναγράφεται η ταυτότητα των δημιουργών τους.
  • Τα αποτελέσματα του Διαγωνισμού θα ανακοινωθούν στην ιστοσελίδα του διαγωνισμού και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Επιτροπής Ανταγωνισμού, ενώ οι ενδιαφερόμενοι (βραβευθέντες και διακριθέντες) θα ενημερωθούν και με ηλεκτρονικό μήνυμα στην δηλωθείσα δ/νση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους.
 
Θ. Δικαιώματα
  • Τα πνευματικά δικαιώματα (copyright) των προτάσεων Φιγούρας και βίντεο/μηνύματος που θα υποβληθούν στον διαγωνισμό ανήκουν στους δημιουργούς τους.
  • Τα πνευματικά δικαιώματα (copyright) της νικητήριου Φιγούρας  και βίντεο/μηνύματος, μεταφέρονται αυτόματα με τη βράβευση, ως πνευματική ιδιοκτησία της Επιτροπής Ανταγωνισμού. Όλα τα δικαιώματα για χρήση, δημοσίευση, διαφήμιση, αντιγραφή, αλλαγή, τροποποίηση, και αναπαραγωγή με όλους τους πιθανούς τρόπους των έργων που θα κερδίσουν το διαγωνισμό, ανά ειδικότερο αντικείμενο, μεταβιβάζονται στην Επιτροπή Ανταγωνισμού. Κανένα άλλο πρόσωπο δεν θα έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί τα βραβευθέντα έργα, συμπεριλαμβανομένου του διαγωνιζομένου (δικαιούται να το χρησιμοποιήσει μόνο στο προσωπικό του πορτοφόλιο).
  • Το ηθικό δικαίωμα όλων των υποβληθέντων και των νικητήριων έργων ανήκει στο Δημιουργό. Αναφορά στον Δημιουργό θα γίνεται όπου αυτό είναι δυνατόν.
  • Η Επιτροπή Ανταγωνισμού έχει  το δικαίωμα να επιφέρει τροποποιήσεις στα βραβευθέντα έργα, να διεξάγει επαγγελματικό ανασχεδιασμό, να δημιουργεί διαφορετικές εκδοχές τους σε σχέση με το χρώμα, το μέγεθος τη μορφή, την ανάλυση και όλες τις άλλες ιδιότητες χωρίς κανέναν περιορισμό.
  • Η Επιτροπή Ανταγωνισμού διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει ή να ματαιώσει το διαγωνισμό, εάν το κρίνει απαραίτητο ή θεωρήσει ότι δεν εξυπηρετείται πλέον ο σκοπός του, ενημερώνοντας τους συμμετέχοντες με οιονδήποτε πρόσφορο τρόπο.
  • Η Επιτροπή Ανταγωνισμού διατηρεί το δικαίωμα να μην καταλήξει σε επιλογή, εφόσον θεωρήσει ότι τα έργα που υποβλήθηκαν δεν καλύπτουν πλήρως τους σκοπούς του παρόντος  διαγωνισμού. 
  • Η Επιτροπή Ανταγωνισμού έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει όλες τις προτάσεις Φιγούρας και Βίντεο/μηνύματος που θα υποβληθούν στον διαγωνισμό (έκθεση, ανάρτηση στο site του διαγωνισμού, δημοσίευση στον τύπο ή το διαδίκτυο) χωρίς καμία οικονομική ή άλλη επιβάρυνση προς το διαγωνιζόμενο, ο οποίος διατηρεί τα πνευματικά του δικαιώματα.
  • Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δεν φέρει ευθύνη για τυχόν κακόβουλη χρήση του υποβαλλόμενου υλικού, π.χ. υποβολή έργου που δεν ανήκει στο πρόσωπο που το υπέβαλε. Στην περίπτωση που αποδειχθεί κακόβουλη χρήση, η συμμετοχή του προσώπου που τη διέπραξε καθίσταται αυτομάτως άκυρη.
  •  Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δεν φέρει ευθύνη για ενδεχόμενες ζημίες τρίτων, παραβιάσεις δικαιωμάτων της προσωπικότητας και των προσωπικών δεδομένων που τελούνται μέσω της συμμετοχής και της υποβολής έργων στο διαγωνισμό. Την ανωτέρω ευθύνη φέρει αποκλειστικά ο δημιουργός.
  • Με τη συμμετοχή/υποβολή προτάσεων ο διαγωνιζόμενος αποδέχεται πλήρως και χωρίς επιφύλαξη όλους τους όρους του Διαγωνισμού.
 
Ι. Πληροφορίες
  • Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Επιτροπή Ανταγωνισμού, την αποστολή, τη φυσιογνωμία και το έργο της μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του διαγωνισμού καθώς και την ιστοσελίδα της Επιτροπής Ανταγωνισμού.
  • Για περισσότερες πληροφορίες για το αντικείμενο του διαγωνισμού και τη διαδικασία υποβολής συμμετοχής μπορείτε να επικοινωνείτε με την οργανωτική επιτροπή του διαγωνισμού, στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..